Mattäääääääääh ..

Heeej :D

Jag är suupertrött !! Gjorde matte idag klockan 9 på morgonen, asså nää nu blir jag så trött så jag tror jag ska svimma, okej jag borde nog försöka sova lite sen elr göra nånting sen -.-' Men det går fortfarande inte att skicka över bilder D: !! Bliir så sääääädiis ... !!

Snart ska jag träna ännu mera matte, sen äta lunch :( Asså jag HATAR matte !! Värsta ämnet som finns fakriskt .. aa .. :( Orkar inte meraaaa .. det kommer inte gå bra på de här provet heller, det lovar jag, kommer säkert få göra om igen ... pappa kör stenhårt med matte nu för att jag ska klara allting men jag får inte in nått i huvudet när jag är såhär trött .. Aja .. vi får hoppas på det bästa :)




Cool bild på Tovas öga :) ♥

Hej då, bloggar ikväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0