''You don't deserve a point of view..

...If the only thing you see is you.''

/ Playing God - Paramore ♥

Den första Paramore låten jag tyckte om faktiskt ;)

Idag har jag köpt julklappar på söder, och hittat press-stop ^^ Det har gått bra :)

Jag och mamma var o ''delade ut'' julklapparna jag köpt, så åkte vi en sväng förbi min kompis (bor i australien nu) gamla hus. Vårt gamla hus i Balingsnäs, och jaa, jag bodde i balingsnäs när jag var liten ^^ Jaa, det var kul att se dom husen igen :)

I morron ska jag va me Emmie hela dan, det är typ en liten ''tradition''.. jag och emmie brukar va me varandra dan innan julafton.. OME ! Julafton på Lördag :DD

''Alone at last, we can sit and fight. And I've lost all faith in this blurring light.. But stay right here, we can change our plight. Storming through this despite what's right !'' / Knives and Pens - BVB



Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0