We only want to be ourselves !

Tjenare ^^

Lyssnar på ''Fallen angels'' me BVB ;)
En av dom bästa banden i världen, enligt mig ^^ (Sen finns det ju Paramore, Escape the Fate, Falling in Reverse, Farwell, my Love och en massa andra band som jag gillar O.o)
Haha japp ^^

Idag hare varit en ganska mysig dag, rätt lugn och trevligt :) Vi kollade på 'How I Met Your Mother' på engelskan idag :DDD Såååå aweosme asså ;)
Fick gröt till lunch och jag spillde vatten på hälften av mina pepparkakor, asså jag hade två pepparkakor och på halva kakan kom det vatten på.. så ja tog inte typ 80 och på 40 kom det vatten.. O.o

Haha, ehm .. jag är weird ...

Har tappat bort min mobil laddare såå..... Inga nya bilder från mobilen men gamla bilder är ju nästan lika kul :DD


En bild från i sommras på Ellie och Tuuvääh ^^

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0