Twitter ^^

Haha hej ...
Idag hare varit en bra dag .. som de brukar ^^

Första december idag !! Årets julkalender verkar okej och jag får äta choklad varje dag fram till jul, finns de något mer awesome just nu ? High Five på det.... jag tror att 2012 kommer bli en skitgrymt år för mig.. I för sig, de sa jag om 2011 oxå, och nej... det blev de inte riktigt så ''/ Men jag kan alltid hoppas ^^

Japp, sitter o lyssnar på ''Fallen Angels'' .. Som snart är slut.. Lyssnar om på den xD

''We're bored to death in heaven, and all alone in hell.. We only want to be ourselves !''

;)

Julias dagliga bilder hon tar med min kamera ^^ :


Ehm... Sara Don Fajner (vet inte hur man stavar de...O.o) xD


Jag med popcorn grej på huvudet och jag kastar popcorn..
Julia har ritat båda.. ^^


Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0