The Thing Is ..

Heej !

Jag har just kommit hem (aja typ..) från vår skolas julavslutning, så nu har jag jullov :DD Asgrymt !

Jag älskar Björn Gusta(v?)fsson på nytt... Asså ome... I Löve Björn ^^ That's it !

Hehe.. Idag hare varit en ganska kul, nej det har det faktiskt inte.. Gått runt halva dan och typ trott min mobil var borta för jag hittade den inte i skolan först så aa, hade panik :S Men det fanns ju vissa höjdpunkter ^^ Uppgiften vårt kontor fick göra inne i gf:s klassrum haha, de va lite kul för vi fuskade på allt :P Sen Sofias julklapp, jag är så glaaad för den/dom ^^ Tofflorna är jättesköna och gulliga och allt annat, taaack igen Sofia :D
Efter skolan så kom Karro hem till mig, jag skulle köpt julklappar med pappa men han kom aldrig hem så näe.. ''/ Men jag köper det i morron :) Jag och Karro spelade spel, drack glögg, spelade lite piano och kolla på TV typ O.o 
Men när vi kollar på tv, så tappar jag fjärrkontrollen (dom spelar en låt på tv nu som jag kan på fiolen) i soffan och ett batteri trillar ut, så letar jag efter det i springan mellan dom två dynorna man sitter på och gissa vad som ligger där ? Min mobil ! Haha shit vad glad jag blev då asså ;)

Japp... Julavslutningen var trevlig ^^
God jul till alla som jag inte sa det till, som läser det här.. O.o

Aja, hörs ;)

(Andy twittrade en bild på honom i en kostym.... så jäääävla hetis ;D)


När första snön hade kommit, nu är det betydligt mycket mer... typ... O.o

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0