Stan med klassen :)

Heej ^^

Jag ska plugga no, ta de lugnt ;)

Idag så har vi ju varit på nationalmuseumet med klassen och 9bf .. de va trevligt :) Utställningen men en massa ryska konstnärer var väldigt bra, förutom vissa bilder kanske .. Men ändå asgrymt ;)
Vi hade lite problem med vart vi skulle äta, vi som planerade äta på fridays.. (som jag åt på i tisdags.. när min familj var i stan och köpte julklappar till varandra) Men nej, de gick inte ! Så vi fick äta på Max... Eftersom vi inte hade nån matsäck med oss.. Bara pengar -.- Men de va lite kul ändå ..
Sen så gick vi till museumet hela klassen och aa, det va mysigt ^^
Japp.. efter så gick jag Tova och Ellie till julmarknaden i Kungsträdgården och köpte ett kanderat äpple :) Sen så gick vi mot T-centralen.. Och på plattans ''julmarknad'' köpte Tova ett kanderat äpple .. ^^

Nu sitter jag här och har precis lyssnar klart på ''Coffin'' med BVB ^^ Men nu, ''Renegade'' me Paramore :DD

Japp... Aj Äm Awsåm :)


Tova och Alice sitter och ritar inne på museumet XD


Min bild jag ritade ^^


Alice och hennes bild ^^


Tovas bild... Det var meningen att de skulle se ut som om dom var gjorda av 6 åringar.. :)


Tova efter museumet :)


Ellie och jag med kanerade äpplet .. och Ellie med fanta ;)

Nu ska jag plugga... Längtar efter snön -.-

Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0