Nisse ...

Heej !
Hade ingen bra rubrik så jag skrev nisse.. som är min katt ^^ som ligger i min säng i mitt rum.. Han är så söt :D

Igår så vare Hayley's födelsedag ^^ Awesome..
Vi va hos några kompisar igår oxå, det var kul :)

Idag ska jag o pappa gå i stan :) De ska bli lite trevligt.. Kanske kan få köpa nånting ;)

Igår fick jag en försenad julklapp.. Det var en BVB T-shirt ! Typ den finaste jag har .. (okej, jag har två men aa..) Jag är så glad för den ^^ Sen den där Batman tröjan som jag fick.. Den blev fel.. ''/ Lite tragiskt.. Dom hade inte kvar den Batman tröjan jag hade önskat mig, så när pappa skulle beställa den så hitta han inte den. Så då chansade han på den som jag fått, men den var lixom en sån här kort tröja, vilken jag inte gillar :( Lite tråkigt...

Här är BVB tröjan :


^^

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0