Love is the Perfect Murder..

Heej !
Jaa, jag lyssnar på ''Love is the perfect murder'' me Modern Day Escape :D

Idag.. Så hare varit en asgrym dag ^^
Jag började dagen med att gå upp vid halv 8, sitta vid datan ett tag. Klä på mig och fixa mig i ordning till att gå i kyrkan med Tova :) I kyrkan vare ganska trevligt, men det var en familjegudstjäns så .. aa de va lite skumt ändå O.o Åker med Tova på bussen hem. Går av.. Går hem.. och åker till stan med min moster och mamma :)
Det var jättetrevligt i stan, vi åt lunch och kollade runt i affärer.. Jag fick köpa Kerrang! Med 5 BVB postrar i :D
Kääthjä är glad ^^ Så köpte jag en knallröd tröja.. Lite julig sådär :)

Ni ser va, en ganska awesome dag, eller hur ? ;D

Snart ska jag lägga mig, i morron äre skola -.-

Modern Day Escape.. Kan inte fatta att en kille från de bandet följer mig på twitter ^^


Japp, jag gjorde den.. Är man awesome på att rita batman eller ;D

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0