JulDagen ;)

Heej !
Idag är det ju juldagen.. Christmas Day ^^

Igår hade jag en helt fantastisk jul :) Det var trevligt hela dagen sen ..

Vi åt mycke julmat, väntade på tomten.. Hade allmänt mysigt och jaa ^^ En massa trevliga julklappar ;)

Jag fick böcker, en batman och paramore tröja (från hottopic), necesär, en ny kajal och annat smink, shorts (tuuvääh, inte bara du som har mans-shorts längre).. Jaa, de va nog de mesta faktiskt .. Justeee, jag fick en akustisk gitarr och alla harry potter filmerna i en box, i blueray ;)

Det var nog allt ^^ i stora drag..

Nu har vi lite gäster här men jag sitter här ändå ^^ Av dom fick jag en skit bra kamera :D 

I morron fyller Andy år :D och den 27 fyller Hayley år .. Är de inte lite coolt att mina ''idoler'' fyller år på dagarna efter varandra haha :P



Hehe, jag -.-



Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0