God Jul !

Hej !

Idag så är det julafton :D

Jag har hunnit med att åka till farmor än så länge.. Nu håller mamma på med att fixa ''julbordet'', de ska bli sjukt gott ^^
Jag vägrar gå till kyrkan nu idag, det kommer förstöra allting ! Jag älskar att gå i kyrkan såklart, men jag vill göra det på morgonen och jag somnar nästan på den på kvällen vid 5, för då ska man sitta hemma o vänta på Tomten så.. jag tänker gå på julottan i morron istället, klockan 7 typ :P Men aja, de skiter jag i. Kyrkan vill jag ju gå i och då går jag när det passar mig, alltså inte klockan 5 idag :) Utan klockan 7 i morron bitti ^^
Lite förvirrande men men.. :P

Igår så va jag med Emmie. Det var kul ^^ Sen åkte vi hem till mig och klädde granen, åt chokladfondy (stavning..?) och kollade på ''A Christmas Carol'', den är så bra ;D Sen så har ju Sagan Om Ringen gått på tv i rad här, så igårkväll satt jag o kolla på Sagan Om Ringen : The Return Of The King ;) Awesome !

De ska bli spänande o se vad jag får för julklappar ikväll, i morse fick jag boken ''Systrar i Jeans'' :) Men julen är ju inte bara om julklappar, utan också om kärlek. Glädjen av att ge och en massa annat fint ^^

God Jul önskar jag er alla :D

(i nästa inlägg kommer bilder som jag tagit ..)
 Ha humörsvängningar idag.. Great ! Och jag hatar mitt hår..



En bild som jag tog, och har redigerat lite .. ^^


God Jul
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0