Bleeding Love <3

Hej Hej ;)

Rubriken är en grej som trendar på twitter... Så jaa, jag skrev det :) Orkar inte förklara vad ''trendar på twitter'' är för... nej .. -.-

Idag, har det varit en tråkig dag till att börja med.. Sen blev den roligare och roligare ^^ Jag har varit på ett luciagrejs, hemma hos ett par vänner till familjen och det var lite skumt i början, de va typ 40 pers där så aa.. Men sen blev allt bättre :) Det var vid 5 idag ..
Jaa, sen efter de så kom jag hem.. Satte mig här o kolla på BryanStars första intervju med Andy och Matt Good... Jaa, den har jag säkert sätt 20 gånger, men den är lika kul varje gång ändå :)
Twitter är jag alltid inne på.. Så jag behöver verkligen en iphone, för då skulle jag inte vara lika besatt av datorn ''/ Men de är ju lite kul att ha nått att längta efter på dagarna. Att få komma hem och starta datan, kolla vad alla har skrivit på twitter.. och blogga såklart ;)
Nej men jag har oxå kollat lite på nobelfesten :)

Jag är ganska flummig, vilket jag inte gillar att vara själv. För då sitter man och tar ut sin flummhet på bloggen eller twítter.. Så man vill skriva saker hela tiden men de blir bara bla bla bla så aa... Här kommer en bild från nån dag.. :


En bild på popcorn, från i onsdags när jag och Ellie kolla på Breaking Dawn del 1 tillsammans ! De va härligt asså ;)

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0