Typ Tjaa :D

Heeej ..

Den hära dagen har varit förvirrande O.o Jag har slagit folk och varit dryg och elaaaak ! Och ätit plommon ^^

Jaa, det funkar bra i skolan :) 

Hehe, de går inte en dag utan att man har skrattat så man dör .. xD

Just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar påååååå ..... BLACK VEIL BRIDES ♥ - The Legacy..

Haha jaaa ^^ Förut åt jag typ 48 kilo glass och typ 5 kakor .. och en bit kladdkaka .. känner mig så nyttig .. jag får sluta va så deprimerad över nått jag egentligen har kommit över -.-
Hatar när folk dissar än på sms ... o_____o' Man känner sig så ''okej den personen typ tycker jag e en tööönt och salkeeeer.. !'' ''/ Man blir sårad :(

Igår va jag med Ebba .. Vi hade trevligt ^^


hehe jaa ^^ Ganska mycke glass o grädde ;)

Meeeen ääänywaaaay :)

Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0