Nightwish ♥

Heeej !

De va sjukt länge sen jag lyssna på Nightwish ^^ Så nu gör jag de, självklart äger dom fortfarande men jag hitta en massa andra bra band så lyssna jag på annan musik och så blev de va feeel... ''s  Nightwish in my ♥ ofc !!

Nu är jag hemma, det blev sjukt långtråkigt i bilen, stanna o åt på max.. jaa sen fortsatte vi hemmåt, så nu är min familj jag och min kusin här, jag har stängt in mig på rummet som vanligt.. ska nog testa rita av mig själv sen, jag har aldrig gjort det bara sådär.. så de ska jag göra ^^
Sen kommer min ''ingifta'' moster hit oxå med tåg senare ikväll :)

Asså .. här är en bild på mitt ''hårfääääärgspakeeeet'' :


Jaa ... okej man ser nästan inte hur färgen ser ut men iaf .. xD

Ni får ha de bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0