Hemma från Nerja !

Heeej !
För några timmar sen kom jag hem från Spanien :) Jag har haft jätteskönt men märker att borta bra men hemma bäst, jag längtar alltid hem när jag är borta en längre tid .. jag vill skaffa en ipod tuch (tutch O.o) ... random xD

Men iaf, jag har sjuuuukt mycke bilder, men tar ut dom bästa ;)
Här kommer dom :


Vårt hus vi hyrde låg såhär fint, det här är taget precis utanför huset :)


Det var vad man såg rakt från vårt hus, asså huset mitt emot :)


Haha jag hoppar i poolen xD


 ♥





Jaag ^^


Strand :)

Här är de jag köpt:


Haha, sagan om ringen ringen ;D I nån butik med smycken i staden Granada, det fanns en massa sagan om ringen smycken, ringar, halsband och så vidare, men jaa, den här vill man väl ha om man gillar sagan om ringen ;) Sen köpte jag oxå värlens sötaste sak, kolla :

Nähäää nu ska blogg.se bajsa på sig oxå !

Aja, jag kanske kan lägga upp mer i morron, nu ska jag göra ett inlägg ... till .. O.o

Hej då ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0