Varför gör jag såna här ''test'' nu förtiden O.o

1. Har du ett par rosa string?Ehm näää ... O.o
2. Vem var den senaste du pussade? - Venne ...
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - 16 fick jag de till XD
4. Gillar du nån nu? Jaa ^^
5. Vad gjorde du inatt? - Sov .. elr kolla på tv om de va natt då .. :P
6. Och i förrgår natt? - Dååå sov jag :)
7. Vad gör du innan du ska sova? - Borstar tänderna, tar bort smikn o så, sen pyjamas på o sen läggdax ;D
8. Kan du prata med din mamma om allt?Njaa, nää inte allting :S

9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? -  De hade jag nog :)
10. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Det hade jag blivit tror jag :D
11. Choklad eller glass? - Choklaaaaad :D
12. Push-up eller T-shirtbh? - T-Shirtbh elr .. jaa :)
13. String eller hipsters? - Hipsters ^^
14. Klackskor eller gymnastikskor?Gymnastikskor isåfall .. har aldrig klackskor :P
15. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans mer än kjol/klänning men asså .. jaa .. O.o

TIO SAKER OM DITT LIV
1. Har du nånsin varit kär? - Jadå ;D
2. Tror du på kärlek? - Jaa de gör jag nog :)
 Har du gjort något du verkligen ångrar? - Jaa :S 

Nuuuu faila allting :)

Hej då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0