Skolans Dag ^^

Tja ;D

Nu kommer bilderna från skolans dag :


Alice och Elin :)


Hehe, blev bubbla i rulltårtan :P


Jag kan inte förklara min kärlek till den här ♥


Sen nästa dag körde vi photoshoot i alice trädgård ;D

På skolans dag :


En määssääääh kakor :D


När Sofia red :)


Tova, sööt :D

Jaa, de va de :)

Idag har jag varit me Julia och Märta i centrum :) Vi hade trevligt, vi gick först runt, sen bort till min gamla skola, sen till Julias gamla skola och sen så gick vi till centrum igen, sen åkte Märta hem och då gick julia o jag hem till mig :) Såå .. typ XD
Sen baka julia o jag en kladdkaka... O.o venne varför men aa, vi gjode de... vi hade oxå trevligt :D

Jaa, de va typ min dag idag :D

Hej då ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0