Ser en Citronfjäril :D

Heeej ! Jag e så awesome för jag kan skriva många ee .... :P Nää jag venne .... O.o
Såg precis en citronfjäril flyga förbi, vackert med vår :) Allt bara strålaaaar .. typ .. ^^
Jag känner att jag har bloggar stinget just nu men iaf, de får bli lite konstigt :P
Jag är just nu i Kalv, hos min gudfar och ska fira påsk här :D Sitter i det dom kallar de ''naturrummet'', en ganska stor inglasat rum med mycke fönster så man ser ut ^^ fint ..
(Såg fjärilen igen ..)
orkar inte blogga mera ''/
Hörs ;D
En bild på mig från när jag va i Spanien för ganska länge sen :)
En till ....
Lite konstig men iaf :D
De va typ 2005 elr nått ....
Aja hej då -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0