Sårad.se !!!!

Hej !
Asså vafaaan !!
Nää, jag är skitsårad :( Ska faaanis slå ner dom när skolan börjar... nää .. nu gör jag faktiskt de ! D':

Nää men okeeej, har sovit över hos Emmie två nätter :) Vi har varit ute jättemycke, älskar vädret vi har nu :D !!

Idag blåste vi en massa såpbubblor :) Hahaa xD De va faktiskt kul ..
Bilder :


Bubblooooor :D


Emmie och ... Bubbloooor :D


Stor bubbla XD


Emmies lillebror bubblar ;D


Haha XD


Mickis (Mickaela) va me oss, Emmies granne :) Som går i min gamla skola ........ okej men hon blåser .. lite cool :)

Aja, orkar inte lägga upp mer bilder ... :) Snart påsklov häll jag på att skriva, de äre ju nu, men asså snart äre påsk och då ska jag åka till kalv :)

Hej då :D

 

Den ... eller ...



Den här O.o kan inte bestämma mig riktigt ''/

Aja hej då


Kommentarer
Postat av: julia

den andra är mucho snygg! ta den för i korv! :DDDDDDD <333333

2011-04-20 @ 12:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0