Loooover XD

Heej !
Kom hem från Sofia (min underbara fruuu ♥) för nåra timmar sen :)
vi åkte från skolan till keramiken, köpte  en festis (till mig) och en cola (till sofia) på pressbyrån, sen gick vi upp till keramiken och hämtade våra saker ( ''/ I morron ska jag ge kepsen OMEE !! :O) ;D Dom va fiiina :P

Så efter de så åkte vi tåg och gick hem till Sofia, jag hade på mig hennes ''låtsat'' glasögon, med fönsterglas lixom och hade typ på mig dom hela tiden, vi hade skiit kul :) Vi tog en massa bilder, va inne på datan och spela in filmer .. typ .. en skräck film som vi skulle kunna lägga ut på youtube haha xD nää men den va lite scary ... O.o
Sen gick vi ut i hennes trädgård och tog en massa bilder på mig som jag antagligen ska ha som header sen :)

Men dom har Sofia inte lagt upp nån stans en så kan inte visa dom, men jag har lite bilder från min mobil, lite bilder från hela dan idag :D


Mitt mumintroll jag stickar i syslöjden haha XD


Hehe ... ''ritningen'' höll jag på att säga men beskrivning kanske man säger :P


Hahahaha xD Äälis och Tuuvääh på syslöjden :D




Hehehe, sen blev de kriiiig med andra på slöjden :P

Sen med Sofia :


Feeeestiiis ;P *dreeeglaar*


Sofia och hennes cooola :D


I en festis flaska, ''en festisflaskas liv...'' XD


Aaaw ♥

Hemma hos Sofia bilder nu, vi ''spionerade'' på hennes lillasyster och hennes kompis liite :P


Nyckelhåål :P


Schhhhhyyyyssst XD


Hihi ^^ Schyyyst vare ja ... O.o

Sen kom dom på oss .... -.-' Men sen en massa knäppa bilder ... O.o


Eh ... fjooortiiis varning, nää men asså jag kab inte hjälpa de .. O.o


Aaaaawiee :P

Aja, de va alla bilder de ... XD Hörs i morron ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0