Home Sweet Home ♥

Tjjaaa :D

Jag kom hem från Kalv för ett tag sen :) Har haft kul, fast de känndes som jag va där för länge, började längta hem ganska mycke :S Men iaf ... Kul har jag haft me skitbra väder och ute mycke :)
Va på Ullared en dag oxå xD Till mig blev det en datormus och ett spel :P
De hände en ganska allvarlig grej när i va där,  på påskafton .. då vare ganska många ''ungdommar'' vid stranden och skulle tälta, dom hade typ fest och dom hade öl o sånt, dom va typ 16 .. så vare en kille som köde en trimmad moppe som gick i 100 ungefär, så körde han och körde av vägen och dog :( Precis vid min gudfars hus, elr en bil längre upp på vägen men asså .. ändå O.o De va läskigt :S Inte för att vi såg de men asså de kom helikopter, ambulanser polis o.s.v dit så aa ''/ Tråkigt ...

Japp, bilder :


En bild från min fasters gravplats, utsikten lixom .. kyrkan o så :)


En bild på min katt när den låg i gräset .. så söt ^^ ♥


Påskpyssel, ska föreställa kaniner XD


En cool bild på mig, de satt spotlights i marken under ett träd, så aa XD


Påskträdet ;D


Tog en massa bilder på mina converse i gräset .. en av dom :)

De va de :) Ååååh, längtar verkligen inte till skolan :( Elr kul o träffa alla människor igen men ändååå .. inte skolan.. ''/

Aja .. nu ska jag kolla twilight bloggar :)

Hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0