Förkyld :'(

Hej :)
Jag är typ sjuuk :( Asså näsan rinner och har ont i halsen, hostar och har mig :S Är nog hemma i morron :'( Orkar nog inte me skolan i morron, sen ska jag åka till Götet i morron och hälsa på alla Glennar och Glenniettor XD
Nää men min gudfar och kusiner och så :) Ska ändå bli kul men ja e ju sjuk så .. men vi åker ju ändå men aja ''/

Lyssnar på ''Dark Chest Of Wonders''-Nightwish :D Älskar de bandet !! ^^ ♥

Idag har vi ju haft studiedag i skolan, jag va me Tova och Hedda, när jag kom så gjorde vi amerikanska pannkakor och spela COD :D ♥ (call of duty black ops) !! De e skiit kul hahaha xD Vi gjorde choklad bollar oxå, sen skulle jag till keramiken .. det var mysigt på den idag :) Glacerade .. aa .. dom flesta vet vad, den gula lilla kepsen >.< :P

Lite bilder Alice redigerade igår :


Såå cool :D


''And so the lion fell in love with the lamb ♥''

Jättefina, alice händer och äpple förresten som vi tog förra veckan .. typ .. shiit måste snyta mig XD

Hej då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0