Feeest in the hous ;D

Tjeena :D

Igår hade jag ju en liten fest med lite folk :) Vi hade jättemysigt !! :D
Nu sitter jag och Sofia vid datan, hon sov över ;D


Jag och Karro när vi fixa oss innan :)


Presentöppning :D




Aaaaaw va sööööta :D


Hahaha förlåt Hedda XD


Haha xD Tuuvääh kär i soundmachinen :P


Vi köre Pictionary (staavning?? O.o) efter maten :)


:D


När Kääthjä kommer in med The Tårta ........ O.o


OME !! :D


Allt jag fick :D


Tack alla för dom sjukt fina presenterna :D !!
Det var jättekul, NOOOOO VI SKREV INTE I GÄSTBOKEN !! :O KOM JAG PÅ NU, OME :O !!! D':

Aja hej då :)



Kommentarer
Postat av: Siri

Hoppas du blev glad för pennan, jag var med när Hedda köpte den :)♥

2011-04-04 @ 21:16:00
URL: http://sirisegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0