Bildeer :D

Tjaaa ;D

Jag håller på just nu att ladda över bilder i datan :D Så snart blir de bildbomb XD

Har kommit hem efter ett skumt utvecklingssamtal, asso .. jag gillar de inte ''/ De e skumt för att man sitter typ skit många familjer och lärare i matsalen som inte är den största och hålla i de själv, man får vänta på lärare och de va bara stressit och jobbigt, fattar inte syftet .. okej syftet för lärare är väl att de går att ha flera samtidigt men asså .. tänk på oss oxå !!

Okej nog om de (trodde dom sa på en reklam på spotify ''vinn en apa...'' jag ba eeeeh vääääh ?) men jag har bildeeer :


Jag och festis :D Drogar dom festisarna haha xD inte för jag köper dom ofta, men kunde jag skulle jag :P Aja, lite skum bild eftersom tåget (till Götet) åkte lixom .. O.o


Utanför Feskekyrkan i gööööötet XD De va fett myysigt där inne .. :P


Åkte dedär ''hjulet'' där oxå :D De va kul ..


Utsikten längst upp ^^


Hjulet :D


Jag gör snygg entré :P

Alltså min mobil är hittad, den låg i klassrummet ... -.-'

Men jag ska redigera bilder, kanske lägger upp dom sen :)

Hej då så länge ♥


 l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0