BildBomb :D

Heej :D !
Jag orkar seriöööst inte me skolan ... no lektionerna är bara skit och allt annat oxå !! Okej so:n och typ engelskan och typ vissa andra ämnen går ju bra för mig men matten, jag vet inte ens hur man gör division!!!! Jag önskar de inte fanns ... alls .. att allt bara kom av sig själv så jag slapp sitta hemma och göra allting :'( Okej nu blev de ganska ''privat'' här elr va man ska säga men aja, orka bry sig .. fäänis va jag va sur idag då .. :P

Men aja .. skiiit i de haha xD

Men jag har en massa bilder på Sofia från igår :






Haha XD


Hon hade min blonda peruk på sig, de såg äkta ut nästan :P


 ♥


Hahaha xD


Jaa .. Haha xD Tog den på mig idag .. O.o

Aja, jag är ändå glad, kinaaaa in heaven :D ♥
Eller inte .................. O.o

Hej då :D


Kommentarer
Postat av: Sofia ♥

går det bra om jag tar bilerna på mig? :) ♥



2011-04-04 @ 21:45:03
URL: http://sofianordmarks.blogg.se/
Postat av: Sofia ♥

går det bra om jag tar bilerna på mig? :) ♥



2011-04-04 @ 21:45:09
URL: http://sofianordmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0