Asso vad i Helvete !!!!

Det g[r inte att skriva dom svenska bokst'verna eller vad man ska s'ga .. jaa ni ser a med tv[ prickar ;ver blir ' och a med en prick blir [  )(*&%$#@! Inget 'r d'r de ska va .. bokstaven o med tv[ pirickar blir ; D XD Nee men skit i allt .. faanis vad irriterande ....

Bilder fran nar Alice var har for en liten stund sen, okej jag ska forklara ... vi tankte att vi skulle gora en reklam med Cubus, sen blev de dressman .. fast vi spela aldrig in natt men aja vi har bara snygga modell bilder pa oss nar vi ar killar ;D



Dalig bild men aja, jag som kille i langt har ;D


Manshar pa brostet XD Men minen ar for mitt har liknade mycke nan annans .....


Wooow .. tva cooola killar XD


Cooola .. XD


Awesome asso XD


Omg soooo Hot ;D

Aja jag orkar inte lagga upp mer bilder .. God Kvall ") ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0