Kääälice hela helgen :)

Hej !
Jag har sovit över hos Alice hela helgen. Från fredagen till lördagen sov vi 2 timmar. Vi somnade halv 7 på morgonen .. sen skulle vi upp halv 9, äta frukost och göra so saken vid valstugorna. På kvällen då så kollade vi på tv hela tiden. Alice spelade sims då och då .. Men vi kolla på True Blood ! De va fett bra, liite läskigare twilight kan man säga, vampyrer varulvar, en människa .. fast inte samma historie xD
Men vi hade de jätteroligt, uppe ett helt dygn :o Men igår skulle jag på födelsedagsfest till Emmie's lillebror. De va roligt där, sen åkte jag tillbaka till Älice .. jag sov över igen, och Tovää va ju däe oxå, glömde ja säga, (I wont sooth your pain ..) Förlåt .. Men låten gick så specis och ville bara skriva de, Men då la vi oss vid 11 :P

Sen så idag så vakna vi vid 9, åt frukost och gjorde so arbete. Sen skulle vi kolla på Älice match, jag och Tova, vi satt och kommenterade, vi spelade in de på Alice mobil hehe xD De va roligt ..

Sen så skjussa Alice pappa hem mig. Så nu e jag hemma :P

Bilder från helgen :




När vi gjorde so grejjen i centrum så va vi tvungna att titta lite i affärer oxå, på en skoaffär, vi testade skor :P



Min fot med en annan sko :P



Alice sätter eller tar av sig nån sko, och Tova ser allmänt dum ut haha xD



Sen Tova och Alice på Jc, hon testade ett halsband med glasögon på hehe xD


Nää, lite bilder från i morse :



Vi hade liite kul med en tidning ..
De står Just BOTÅÅX där uppe :P



HAHA !! De står '' Följ med prinsessan Lilli Emo på ett jävla dumt äventyr'' Ni kanske fattar va vi skrev till haha xD
Sen står de oxå ''Alla talar Emospråk'' VI skrev till Emo språk :)

aalskatwilight

PUSS O KRAM NUORKARJAINTEBLOGGAMERABANAN <33

Kommentarer
Postat av: det du hahhhahaaa

lille emo HAHAHAHAHA fan vad bra ;)

2010-09-19 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0