Vanlig tråkig söndag ... ZzZzZz ..

Hej !
Jag har inte gjort så mycke idag.
När jag vaknade så va jag inne på datorn och la in bilderna på festen i ett inlägg här nedanför .. sen kollade jag lite andra saker på datorn.
Sen läste jag, jag har snart läst ut den fjärde twilightboken !! Hela boken e helt fantasktiskt !! !! <33 Två kapitel kvar typ, hihi xD
Sen har jag gjort lite olika saker och ätit lunch för en halvtimma sen, asså ty vid 1 ...
En sak som e den dåligaste saken i hela världen just nu e att jag ska vara bortrest på Robert Pattinsons födelsedag !! De e ju på kristihimmelfärds helgen (stavning?) och då ska jag och mamma åka till Luxenburg !! Så jag kommer inte hinna gratta honom på bloggen !!  Men jag kan nog göra de innan .. <33
Han fyller år den 13 maj !! :P
Han och twilight betyder väldigt mycke för mig så de e lite sorgligt att jag får fira hans födelsedag i Luxenburg ..
Men jag ska väl ha kul där iaf ... :) Ikväll tänkte jag kolla på new moon, saknar den :\






Hitta den nånstans, visst e han vacker ! han e min ängel <33


PUSS O KRAM R.PISMYANGELBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0