Tråkigaste helgen ever elr ?

Hej !
Den här helgen skulle jag vilja byta ut mot en dag bland spindlar !! Fattar ni då hur tråkigt jag har haft de ??!!
Jag va ju hos farmor som ni vet o de va ju tråkigt, och idag så va ja tvungen att gå upp vid 7 o åka till mantorp o kolla på bildar som åkte runt o de va oxå dötrist !! Jag typ tjatade att få åka hem hela tiden !! Inget har varit roiligt ! Hoppas att nästa helg blir roligare.. Kanske inte spindlar då men va i skolan iaf !

Jag kom hem för en stund sen, ska kolla lite saker på datorn o så..

Asså ja tycker de va FETT bra att Tyskland vann, ja ville att hon skulle vinna, deras (hennes) låt va ju bääässtt !!

Nu ska jag göra dom där andra sakerna xD


PUSS O KRAM BILINTRESSETFINNSBARAINTEHOSMIGBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0