Tasdag 4/5-10 xD

Hejsan Svejsan I Lingonskogen :)
Idag så har jag varit i skolan, de va en rolig dag idag förutom att de va 3 spindlar i vår ''korridor'' eller en va död men den låg lixom på hyllan och såg äcklig ut och så va alla jätte stora (enligt mig) !! Läskigt :S
Sen så skulle man redovisa de man jobbade om i sin grupp, fast man va två stycken .... iaf så va jag med Gabby och de blev ju succé (stavning?) vettu, gabbys ''film'' eller våran film kanske man kan säga (fast hon gjorde ju filmen) ... men de blev bra iaf hehe xD  Jag skulle läsa om hel-och halvmåne, kändes ju som de blev lite tråkigt efter alla hade kollat på filmen .... :\
Men sen åkte jag hem och sen till fiolen och sen hem och nu sitter jag här :)
Jag e på sida 410 i boken (''så länge vi båda andas'') allt e så fantasktiskt !! Jag älskar fjärde boken !! <3
Nu ska ni få se en redigerad bild på mitt öga som Alice tog idag :)

Så vackert ... nja ... men jag redigerade den och den blev rätt cool :P



PUSS O KRAM ECLIPSE(KOMBARAOCHTÄNKAPÅDE)BANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0