Tandreglering !! ^.^

Heej !!
Idag så har dagen varit kul, i skolan så kolla vi på min Tova och Alice twlight parodi ... den e jätte kul !!
''Bella, I'm Carlisle'' säger Tova i filmen och de låter jättekul (tycker jag) :P
Sen vid halv 1 (precis innan idrotten, som jag slapp !! :D) så skulle jag till tandregleringen och jag fick svara på några frågor, ta som nån slags lera i en plast ''form'' som dom tryckte underifrån på tänderna, och samma sak där nere på tänderna. Sen fick jag göra ett avtryvk till i tänderna mot nån plastgrej. Sen tog vi röntken bilder. Senm åkte jag till min gamla skola för att sen gå hem till Ebba, de va liite pinsamt men lite kul ändå :)
Sen så va jag me Ebba, jag hade med mig twilight filmen så vi kolla på den. Sen skulle hon på träning så jag gick hem och nu e jag hemma. Asså jag skulle åkt till skärholmen och köpa lite saker men de blev inte så !! >:(
Så nu sitter jag vid datorn !! Jag måste hitta mitt matteprov, de e helt borta och så har jag en grej kvar på dom man ska göra om och jag bnehöver ju provet till de och så ska man lämna in de i morron, perfekt !! (inte) ...
Stressad en aning kan man säga ... !!
Nu orkar jag inte skriva mera !


PUSS O KRAM STRESSBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0