Stan .. xD

Hej
Igår va ja Tova o Alice i stan och hade skiit roligt !!
Först va vi i skolan och sen åkte vi hem till mej o åt frusen chokladglass men den va god ändå ..
Sen åkte vi tåg till stockolm södra elr va de heter o gick lite i affärer där, vi prata skånska hela tiden. Sen va vi på donken hehe xD o flumma totalt !! Ja typ sa hej till några killar o knarka vatten i näsan (fast inte in i näsan). Alice skrattade när hon hade vatten i munnen så hon höll på o spruta de över bordet men ja fick gå o hämta mer servetter o sen när jag hade hämtat de tog ja en liten omväg och slog i höften i en stol o då börja Alice skratta ännu mera !!
Vi va tottali Flumm !!

Sen åkte vi hem till mig för dom skulle hämta sina saker o då sprang vi i min vattenspridare me alla kläder på :)


Idag ska ja hem till Alice och spela in en new moon parodi, Tova ska självklart va me som föra gången :P



Lite dålig bild, ja tog den me min kamera ur min Robert Pattinson bok ... <33
Han e iaf snygg på den bilden !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0