Skärholmen <33

Hej !
Idag har jag varit aaas trött, sista lektionen (franska) så ville jag bara smita därifrån ! :\ I försig så känner jag så nästan alla lektioner, men de va mer idag ...
Sen efter skolan så åkte jag hem, på bussresan hem hade vi ganska kul haha ... xD
Sen nu så har jag kollat lite åpå ghost whisper och så ..
Igår va jag i skärholmen med Sofia N Alice  Julia Gabby, vi hade ganska kul tror jag :P
Jag köpte ett par tights som va roda till en fest, så köpte jag present oxå men den tänker jag inte säga hehe xD
När mamma kom hem idag så hade hon köpt ett hårband med en rosett på och en tröja, de e en sån som Alice har men svart och som blommigt tyg där inne som man kunde vända på .. orkar inte fotta ... :\
Jag e fortfarande trött, kanske inte orkar sen, omg omg omg omg .... :O Jag tror nog de .. hoppas iaf .
Nu ska jag göra nåt annat  :)

PUSS O KRAM FESTBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0