Rubriken sprang ditåt --->

Hej !
Kom inte på nån bra runbrik ... xD
Idag hare varit en rolig dag, Tova Alice och jag har spelat in lite filmer ... som vi typ brukar göra ?
Sen så har jag varit o spelat fiol, sen skulle vi gå till polisen och skaffa nya pass, ja och min lillebror asså. Mitt fotto blev jättedåligt, jag ser sur ut .. !!
Igår hade ja de rätt kul oxå :P
Annars hare inte hänt så mycke mer .. :)

I morron ska ja till stan me Alice, sen på torsdag ska ja vara me Alice och Tova hemma hos Alice och då ska vi spela in en new moon parodi hehe xD




Jag ska på eclipse premiären me Ebba om vi får biljetter .. <33 Längtaaaar jätteeemyckee !!!


PUSS O KRAM PARODIBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0