Nämen Seriöst !! xD

Hej !
Mitt liv e komplett nuu !! Asså e besatt av twilight o de e underbart, jag e besatt (o kär ofc) av Robert Pattinson, jag har SKIT bra kompisar, Kristen Stewart och Taylor Lauthner kommer till sverige !!  Men sen brister allt när jag tänker på att inte Robert Pattinson ska komma !! Han e tyyp tvungen (han ville komma hem till sina fruar i sverige men fick inte) att stanna kvar o spela in en j*vla bajjs film !! Men den e säkert bra eftersom han e me ... :P

Men de fick ni höra igåår ju ..

I skolan glömde ja på engelskan att ge Martin min engelska booook !! Omg Omg Omg o.s.v ..
Men vi gjorde en grej att man skulle skriva som påståenden om sig själv på en lapp så skulle han säga dom (på engelska ofc) och vi skulle gissa va vem som hade skrivit de, tex (bananer) så skrev jag : I love Robert Pattinson   I love Twilight   I play golf   I use to be called Jan B hehe xD Man skulle skriva fyra lixom :)

Sen efter skolan va Tova o ja hemma hos Alice o vi höll på me Twilight bloggen som vi ska sarta, den heter textwilight.blogg.se (orkar inte göra länk) men ni vi höll på me designen typ 50 år elr nåt, ok typ en timma men skiit samma ..


Nu orkar ja inte skriva meeera. Tova o ja va typ heelt flummiga när vi satt vi datan hehe xD Alice va en aning flummig oxå xD




PUSS O KRAM TOVAKATJAALICEBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0