Luxemburg :P

Hej !!
På kristihimmelfärds helgen har jag varit i Luxemburg, vi hälsa på några som vi känner där. De va bara mamma och jag som åkte dit .. Jag hade jättekul !! Vi va o kolla på olika saker, va i stan och i nån kyrka o den va rätt fin.
Sen va vi i vinbergen, de va jättestora fält ((felt?) me vinrankor. Åkt buss, ätit glass o god mat mm...
När vi va i stan så kollade i en bokhandel, jag såg ju twilight böckerna där. Sen hade dom en annan våning en trappa ner, jag tänkte gå ner där o kolla lite. Sen i trappan så va de som en kant brevid den, golvet givk lixom över räcket bara ... men där så va de som ett paradis, där fanns de böcker om new moon och twilight, inte twilighr böckerna men böcker om twilight (kanske inte fattar vad jag menar..) och ett new moon spel och böker om Taylor Lauthner, och om Robert Pattinson och jag ville typ skrika men de gick ju inte ... :\ Den va på tyska men vi skulle kolla om den fanns i franska elr engelska, de fanns ju inte där -.- Sen nästa dag så kolla vi i en annan bokhandel och där hade dom en annan bok om honom på franska och den köpte jag, så nu får jag plugga franska riktigt mycke hehe xD
Jag kom hem för nån timma sen ..
De va de mesta .. Nu kommer lite bilder:
 Litet träd och ett hus ...
 Kolla, dom hade jätte goda (ser ut o vara) tårtor !! I ett konditori xD
 Luxemburgiska flaggan och ett litet kapell kan man säga ..
 Vinrankorna, visst e de många !!


De va inte alla bilder men palla lägga upp fler ..



PUSS O KRAM LUXEMBURGBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0