Klippt håret och hål i öronen xD

Heej !
Idag så va de ganska kul i skolan, orkar inte berätta allt som hände där .. :P
Men efter skolan så va ja me Alice hemma hos mig, vi typ gjorde ingenting sen så skulle ja åka o klippa mig !! Jag ville ta hål i öronen oxå men visste inte om de skulle bli så ..
Men sen klippte ja mig (ganska nöjd men inte så .. ) sen så sa mamma ''ville du ta hål i öronen'' ja typ ba shiit o sa ett spontant svar ''ja elr inte nuuuu !!'' ?? Lite konstigt men aa ..
Sen gjorde ja de, höll Alice i handen o skrek bara liite men de va inte så högt men asså de va typ inte aa utan de där som ja har på ''tengil'' filmen när Tova sparkar på mitt ben (om ni inte fattar kan ni få se filmen om ni vill) .. xD

Så nu va de gjort !
Asså inte för att aa men asså ja såg ett klipp på kristen sewart förut o så kolla ja mig själv i spegeln o mitt hår va sådär bakåt elr nåt å de va fett likt hennes hååår på de klippet !!

Taylor Lauthner och Kristen Stewart kommer till SVERIGE !! den 21 juni men asså de e inte säkert att fans kmr få se dom (presskonferans du vet) men Robert kommer inte !! :(

Bilder:
 Jaa, fin bild ...
 Örhängerna .. :P


PUSS O KRAM ÖRONHÅRBANAN <33

Kommentarer
Postat av: Lukasdina

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-03 @ 14:48:48
URL: http://lukasdina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0