Helgen :P

Hej !
I fredags så va jag nere i centrum på valborg och såg en massa människor som jag kände :S Jag va me Karro där, och hennes mamma och min mamma :P
Igår va jag hos Emmie, vi hade roligt. Vi va inne på datorn och gjorde lite andra saker. Sen kollade vi på merlin, de har kommit nya avsnitt, de e shiit bra ... tycker jag ... jag vet att de e ett barnprogram men jag tycker de e bra ändå ... :\

Jag har läst ganska mycke i boken (''så länge vi båda andas''). Den e bääässsst  !!! Jag älskar allt :D !!
Jag e på sda 351 :P Ville bara säga de ...
Mamma och jag bakade bullar för en liten stund sen och sen ska väl vi äta dom.
Asså jag har varit törstig hela dan fast jag dricker ??!! Konstiigt ... :O
Igår färgade jag håret oxå och här kommer bild :


Asså jag kollar lite ner... man ser inte så mycke .....



PUSS O KRAM FÄRGBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0