Glam rock festen ... <33

Hej !
Igår hade jag jättekul på festen !! De va jätte kul, vi år mat och lekte kurra gömma och burken och vinken.
En liten kul grej som hände på vinken va att Alice va ''vinken'' eller vad man ska säga och jag hade gömt mig bakom deras tv, sen så gick jag till ett annat ställe och sen när jag ville gå tillbaka så satt Ellie där och hon hader svarta kläder på sig så jag såg inte henne först men sen gjorde jag de och jag blev skit rädd, eeler skrämd hehe xD
Sen så prata vi lite och gjorde charader :P
Jag och Sofia sov över sen och jag vakna av att jag slog huvudet i Alice soffkant och jag hade haft en konstig dröm när jag sov så jag blev rädd och visste inte vart jag va först men sen kom jag tillbaka till ''verkligheten'' xD
Sen skulle Alice på träning och mamma och pappa va inte hemma och jag hade ingen nyckel så jag gick hem till Sofia, vi hade kul hos henne oxå men vi kolla mäst på tv eller film då ... ...
Bilder kanske kommer nån annan gång ..



PUSS O KRAM GLAMBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0