Brandstationen xD

Heej ... ^^)
Alla 6:or va på en brandstation idag, eller i morse kanske man kan säga. Vi skulle vara där 8.45 ...
Jag va i Blå grupp me typ Julia Gabby och Martina, eller vi gick lixom tillsammans men de va ju fler i min grupp (ofc).
Vi givk runt i stationen och kollade och fick gå till olika ''stationer'' eller vad man ska säga, asså inte brandstation men ... aa ... :\  Sen så såg jag en i min förra skola som typ jobade som nån slags brandman fast de va inte exakt de ...  Men han tittade fett mycke på mig !! Kanske för att han kände igen mig men aa :P
De sluta runt halv 1 (eller 12, jag hade inte koll på tiden :S) eller nåt ... Då följde Karro me mig hem och åt lunch.
Vi gör inget speciellt....
Japp .. vi hörs xD

PUSS O KRAM HAHABANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0