''utflykt''

Heejsan alla savavadiggare :P
Idag har jag varit och tittat på ''sommarstugor'', vi hämtade farmor och sen åkte vi, tydligen så somnade jag i bilen och sov hela tiden så jag hann inte se husen. Mamma och Pappa sa att de va någonting så då va de ju tur att jag sov xD Jag har inte sätt på twilight på hela dan, i morse såg jag på new moon men...
Jag har saknat twilight (asså filmen), jag har inte sätt den på länge...!! Saaknad till dig twilight haha xD
Men jag drömmde om att jag hade bellas perspektiv i filmen asså de va läskigt men ändå bra :P
Ja, nu har jag tråkigt..
Nu orkar jag inte skriva mera .... <33


Kolla va cool va ?? !! Lixom övergångarna haha xD




PUSS O KRAM FLUMMBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0