Födelsedag <33

Hej !!
Idag fyller jag år  !! Ska jag skriva vad jag fick ?? Ok då....
Emm.... new moon filmen och en bärbar dator (liten) en bok asså ljudet av ditt hjärta sen ett album me bilder på  mig i.. sen en ''staty'' av en flicka som håller iblommor som jag fick av mormor, jättesöt !! Sen lite kläder oxå. Sen kmr jag inte ihåg mer typ..jo 500kr av min faster och hennes man (oxå min gudfar). Jag hade de bra på min sista prao dag på synsam !! De va jättekul, jag tänker på att kanske bli optiker ?? De känns som om alla som e optiker har glasögon haha xD !! Snart kommer gästerne som ska komma. Jag har lite tråkigt, jag kom hem och kolla på new moon derekt xD Nu får jag bara lära mig den filmen utantill (stavning?).
Nu ska jag nog inte skriva mera !! Hoppas jag vinner tävlingen som e förra inlägget !! Jag har slut på pengar så förlåt att jag inte har svarat alla som har sagt grattis men nu säger jag TACK SÅ MYCKE <3333



PUSS O KRAM FÖDELSEDAGBANAN <33 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag lottar ;)

är du med?:D

2010-03-24 @ 20:12:18
URL: http://aalskatwilight.blogg.se/
Postat av: katja

ja, fast jag van ju nt så... :( Men bara undra :)

2010-03-25 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0