Sundby =}

Hej (Nu har jag skrivit om inläggen 3 gånger) !!


Idag så va våran klass och gf i sundby :P Ja va mest med Alice och Tova :P
Vi padlade kanot tillsammans och badade :P Vi hade roligt !

Sen åkte vi till gamla stan och gick in i siens fiction bokhandeln (stavnogn?) för Alice såg den på stadsvandringen igår (v i olika grupper) och då gick vi in i den idag. Jag va den ända som hade pengar så jag köpte en new moon kalender :P Den va fiin ..
Tova behövde gå på toa, de va bara ''gäster'' som fick gå där så ja va tvungen att köpa nåt så ja köpte två choklasmuffins, dom dela på en jagh fick en för mig själv ..
Sen så köpte vi jordgubbar precis vid stationen gamla stan. Sen åkte vi tåg hem till Alice vid 4 :P

Vi åt jordgubbar med Fluff och Nutella. Sen hoppa vi och va inne på datorn.

Sen gick jag hem !

Dagen slutt


Bilder från idag och igår :

 Alice idag hehe xD När vi gick till Sundby

 Alice när vi är framme och har badat precis :P

 Tova efter vi badade xD

 Jag ehh .... efter vi har badat :)



Bilder från igår, stadsvandringen:

 Utsikten från katarina hissen, från bron lixom ..

 Gröna Lund, men man ser inte så bra ..

 Tova, gullig va !? Hon håller en maskros i hansen :P

 Min macka med kyckling o såås, vet inte hur man stavar de :P

 Fåfengan xD Tog bild på marken ...


 Tova på båten hem !


Kalendern :


 Bilderna i kalendern (baksidan).

 Framsidan, asså inte när man har öppnat den, ni fattar (hoppas jag) :P


PUSS O KRAM TEXBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0