Stadsvandring :) Cedric Diggory :'(

Hej !!
 
Typ hela 6:an (o några till i skolan, vet inte vilka) va på stadsvandring idag. De va ganska kul xD Från min klass va de Sam Wille Tova och Jag, sen va de några från gf och md.
Vi gick rund vid Katarina Hissen, vi va o åt vår matsäck på nån utsiktsgrej. Berg typ ..
Sen tog vi typ tåg hem .

Jag gick hem till Ebba, vi hoppade studsmatta lite och sen kollade vi på Harry Potter och den flammande bägaren (ja sa bagaren först, sa fel hehe xD)
Ja ville se Robert i den. Han spelar Cedric Diggory, en kille som e med i Trekampen (ja skoja o sa trekanten hehe xD).
Sen dör ju han o jag typ grät o fick värsta feelingen att han va död !! Jag vet att de inte är påriktigt men asså ja typ mådde jätte dåligt av de när ja kom hem sen .. men att de honom ''dö'' va skit svårt, ja grät ju .. han betyder värkligen mycke för mig !! <33

I morron får ni bilder på stadsvandringen, idag en bild på ....



Visst e han så j****vla snyyyygg !!!!!  Han e så het i Harry Potter, i Twilight oxå, han e de överallt (han är asså ..)



PUSS O KRAM ÄLSKARDIGCEDRICDIGGORYBANAN <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0