Skolavslutning !!!

Hej !

Idag har vi haft skolavslutnign !! Vikkan sjöng där (asså vår vikarie för Ulrika), han va bra !! Vi skrek att han skulle sponsra Tex Bananer men nähä !

Sen åke Tova Alice och jag till Snättringe kiosken, vi hade köpt röör på turken och sen hubba bubba rullar på kioslen .. Vi mådde liite illa efter vi hade stroppat nästan hela hubba bubba i munnen och hällt hela rööret i munnen ... de va en lite pakt vi hade att vi skulle göra :P

Nu e vi hemma hos mig och Tova läser ur min '' så länge vi båda andas'' .. Jag har kommit ganska långt i den xD

Nu ska vi skriva lite på vår  twilight blogg, herrå :P

Bilder:

 Julia och Tova i klassrummet xD
  Tova, Tex Bananer !!



PUSS O KRAM SKUMMBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0