Orsa !

Tjenare :P

Vi ska åka till Orsa idag ! Ja ska ta me mig datan xD Om vi kan hitta nån internet grej. Jag andvänder pappas comviq  sak :P

Ida va de oxå sista gången på sportscamp (sportcamp?) !! Så glaad !! Har varit den tråkigaste veckan förutom i måndags.. De här e mitt 6 år på de. Jag har gått där sen 2004 ;P Med Emmie !!

Ja sitter här med min MER och bloggar. De bränner skit mycke på armarna !! Ja har smörjt in mig me ''after sun'' .
Nu ska ja kolla lite andra saker. Ja märkte att ja hade en till fråga i frågestunden : Ebba, klart jag längtar till eclipse ! Vi ska ju gåå !! OMG <333



 Ser ni skilnaden ?? Ja har ju haft t-shirt hela tiden ;P

 Kunde inte låta bli att ta en bild på mig själv :P ECLIPSE !!

PUSS O KRAMAR SAKNARKLASSENOTEXBANANAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0