OME !!

Hej !

I morron så ska jag och Ebba se Eclipse på premiären !! Asså ja kan inte fatta de !!OME OME OME (Oh my Edward) !!!!

Jag laddade ju ner Robert Pattinsons handstil för nån månad sen elr nått. Och nu när jag skulle göra en sak i paint så såg jag att jag kunde andvända de .. asså ja märkte inte de förut ..
Så nu har jag den på msn men man kan ju inte skriva åäö, men de gör inget, ebba har den oxå nu x( Nää skoja lite :P ja älskar hans handstil, den e jättefin. Jag har ingen aning om jag har lagt upp bilden på den i bloggen förut men jag gör de ändå:





Så fin xD


Jag längtar skit mycke till i morron !! OME OME OME !!! <333

PUSS O KRAM ECLIPSEBANAN <33

Kommentarer
Postat av: Ebba<3

OME , LÄÄNGTAAAR SOM IN I HELVETET NU !!! ♥♥♥♥♥♥♥

2010-06-29 @ 18:21:56
URL: http://fahlgren.blogg.se/
Postat av: Katja

Jaa mee ofc !!! <333

2010-06-30 @ 09:19:19
URL: http://textwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0