New moon tröja xD !!

Hej !
Idag ¨så va ja i centrum med mamma och min moster, vi gick in i en affär och ja hittar denna snygga tröja ! Jag typ ba : OMGuddnees (min stavning på de) ! Så ja fick den, skiit glad :p
Sen en liten rolig sak: Sen gick bi in på coop och när vi skulle betala så stod de i en tidning att Jonas (Madelens ''föredetta'') hade kommit hem och gjort kolega gravid. Min första tanke va : ''Vilken jäklig sjögurka'', asså ja menar vem skulle säga så? Förutom ja i de här fallet xD De va bara ett litet roligt ord, kanske kn börja säga så :P

Jaa, vi kom precis hem så att jag har inte hunnit göra så mycke. Min moster e här för min kusin ska vara me på bröllopet. Elr hålla svärd när dom kommer gående .. Så mamma och hon ska åka in till stan snart :)

Bilder:
 Suddig men jaa.. look at this one ! (som Öh (alice) sa xD

 Dom längst fram xD

 Haha kolla Jasper, men som e på vänster sida :s

 Och Emmet o Rosalie på höger sida !


Skit snygg tycker jag, ja funderar på att ha den på´fan event, haha kul för Jacob som inte e me hahaha !!


PUSS O KRAM NEWMOONTRÖJABANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0