Inget att göra ....

Hej !
Jag har absolut inget att göra just nu. Jag har varit inne på datan typ hela morronen och väntar på en grej på twilight sweden ... för de borde komma idag !!
Snart vid 12 ska vi hämta min kusin (oscar) som ska vara me oss den här veckan och kanske nån vecka till, den här veckan ska vi va på sportscamp så de e mest därför han e me oss xD
En liten svår grej e i morron, de står att man ska komma till Hovet vid 7 på morronen men jag har ingen aning för ingen kan skjussa mig så tidigt elr dom kan ju men ja ska ju gå på sportscamp som börjar 9 !!  Pappa säger att jag ska gå iväg på lunchen som jag antar är vid 12, och så kommer inte pappa hem för än vid 4 och då e vi där nästan 5 och de börjar 6 så att detta kommer inte bli bra !! Alice, hjäääääälp !! :'S ! Förvirrad :P

Jag kanske ska gå ner och spela piano. Min kusin (fredrik) som va på bröllopet elr stod i givakt vid Stureplan va de, ja visste inte riktigt va de va men nu vet ja ...
Jaa, de va allt. Herrå .. Alice ring mig snälla, we need to talk xD

Bild på mig :
h
 Hehe, jag tycker de e en bra bild xD


PUSS O KRAM FANEVENTIMORRON!!!!BANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0