Hanna xD

Tjenare xD
Idag så har ja varit me Hanna :P Vi har varit ute och kört ''tennis'' me en bandyboll som försvann i en buske. Sen va vi inne och åt, efter de så va vi inne på datan och sen körde vi me en röd boll som inte försvann men vi sluta bara spela xD
Sen baka vi kladdkaka och den va skiit god :) Sen så satt hon vid datan o jag satt och tog kort på mig själv (egobilder?) .. '')

Bilder från dagen : (P)

 Hanna in the kitchen xD

 Och så splachar ena ägget i mattan o min första kommentar när de hände va : '' Fäääääen !!!!'' (som tex bananer hade sagt) xD

 Sen smetade de ihop sig till slut ..

 och blev en fin god kladdkaka '')

Andra bilder :

 Jered minen .. hanna eh .. nån glad min '')

 Bra på mig, hanna kolla bort lite o gjorde peace (stavning?)..

 Hanna satt vi datan o jag .....



Jaa, de va en aning mycke bilder men jaah ..


PUSS O KRAM TEXBANAN <33



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, vi hade skitkul!!!

2010-06-18 @ 11:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0