Haha xD <3

Hej !
Nu sitter ja i Orsa och Oscar sitter brevid mig ! Har importerat lite bilder från min kamera som ja ska ladda upp sen :P
Igår vá de midsommar och ja hade ganska tråkigt .. vi va i Venjan hos Oscars mormor. De va ganska kul men de va skit mycke mygg där !!
Jag och Oscar åka ut o cycklade på liite för storadam cycklar. De va skiit kuul men ja tog inte me mig kameran (jää maskoright!!) hehe xD Men han ville köra en omväg hem till hans mormor men jag ville köra den vägen vi kom från. Men nähä, de blev omvägen inne i skogen ! Sen kom vi till ett ''träsk'' som va helt lerigt, oscar sa att vi skulle kötta över cycklarna och gå över själva sen, ja gjorde de där de sååg tort ut men de va geggit ..
Jag försökte gå o hämta den men ja blev heelt blöt om skorna.. Ja sprang över och oscar tog cyklarna. Sen gick de bra hehe xD

Bilder kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0